Wat doen snelgroeiende advieskantoren anders?

Veel professioneel dienstverleners, zoals accountants, belastingadviseurs, financieel- en andere adviseurs, weten niet precies wat klanten van hen verlangen, hoe ze hun middelen optimaal kunnen inzetten en wat het rendement op hun inspanningen is. Het verschil Snelgroeiende kantoren doen drie [...]

De nieuwe expert staat op

Op de lagere school zagen we het al. Degene met de grootste mond en het meeste lawaai was degene is het allemaal wel wist. Hij of zij overtuigde de anderen van zijn of haar gelijk. En nu nog steeds; op netwerkborrels heeft degene die het hardst roept de meeste aandacht. Maar tijden veranderen. [...]

Content marketing; de W’s

Voordat je met content marketing aan de slag gaat; stel je jezelf een aantal essentiële vragen! Wat wil je de wereld vertellen en waarom zou je daar moeite voor doen? Welk resultaat streef je na? Wellicht is de meest gemaakte fout om amper tot niet over deze vragen na te denken. Zin en onzin [...]

Adviseurs in overvloed

Adviseurs in overvloed, maar wie is het beste en wie past bij mij? En hoe moet ik hem of haar kiezen? Onderstaand een  aantal handvatten on de juiste keuze te kunnen maken. Natuurlijk is het zo dat een aantal mensen geen eigen keuze maken. Ze krijgen via mond tot mond reclame een adviseur [...]

Een businessmodel; wat een onzin

Bestaande organisaties, groot en klein, worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers, start-ups, wendbaar zonder geld maar met een ‘doe mentaliteit’ waar je u tegen zegt. Klein en snel Veel branches worden op de kop gezet door hypersnelle veranderingen. ICT, globalisering, transparantie, [...]

Content marketing; hoe overstijg ik verwachtingen?

Overstijg de verwachting van je doelgroep. Het is typisch zo’n zinnetje van een adviseur die het allemaal beter denkt te weten. Iedereen weet toch dat het veel eenvoudiger gezegd dan gedaan is. Maar is het daarmee ook onmogelijk? Kennis en houding Om verwachtingen te kunnen overstijgen, dien je [...]

Innoveer je business steeds opnieuw

Je bent dienstverlener en je onderneming is aan vernieuwing toe. Je beseft dat de klassieke manier van werken niet meer voldoende is en dat de wereld verandert, snel verandert. De digitale wereld biedt kansen maar zorgt ook voor bedreigingen. Actie is noodzakelijk. Hoe doe ik dat? Begin bij het [...]

Content marketing; sjabloon en budget

Content marketing is de verantwoordelijkheid van de gehele organisatie. Het is daarom niet alleen voor jezelf maar ook voor je collega’s nuttig om de kernpunten uit je content marketing strategie op een eenvoudige manier samen te vatten. Zo weet iedereen wat hen op het gebied van content [...]

Content marketing; de KPI’s

Is je content marketing strategie succesvol? Of niet? Om dit te kunnen vaststellen, zou je in ieder geval je doelen en key performance indicators (KPI’s) moeten kennen en hebben geconcretiseerd. Zolang je geen duidelijkheid hebt over je doelstellingen en KPI’s, is het onmogelijk om op [...]

Content marketing; SEO

Je kent je doelgroep, je weet wat er in jouw doelgroep leeft, je hebt je uiterste best gedaan om relevante content te creëren en toch heeft je campagne geen succes. Zoekmachines worden slimmer Het zou zomaar kunnen zijn dat de zoekmachines zoals Google, Youtube, Facebook en Bing niet weten waar [...]

page 1 of 2

Direct contact

Benieuwd wat Bax Consultancy voor je kan betekenen?

Teruggebeld worden?